سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۱:۲۷Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای وارش 26 مهر 1395 - vareshnews.ir

وارش 29 اسفند 1394 وارش 31 فروردین 1395 وارش 31 اردیبهشت 1395 وارش 31 خرداد 1395 وارش 31 تیر 1395 وارش 31 مرداد 1395 وارش 31 شهریور 1395 وارش 30 آبان 1395 وارش 30 آذر 1395 وارش 30 دی 1395 وارش 30 بهمن 1395 وارش 1 اسفند 1395 وارش 1 مهر 1395 وارش 2 مهر 1395 وارش 3 مهر 1395 وارش 4 مهر 1395 وارش 5 مهر 1395 وارش 6 مهر 1395 وارش 7 مهر 1395 وارش 8 مهر 1395 وارش 9 مهر 1395 وارش 10 مهر 1395 وارش 11 مهر 1395 وارش 12 مهر 1395 وارش 13 مهر 1395 وارش 14 مهر 1395 وارش 15 مهر 1395 وارش 16 مهر 1395 وارش 17 مهر 1395 وارش 18 مهر 1395 وارش 19 مهر 1395 وارش 21 مهر 1395 وارش 22 مهر 1395 وارش 24 مهر 1395 وارش 25 مهر 1395 وارش 26 مهر 1395 وارش 27 مهر 1395 وارش 28 مهر 1395 وارش 29 مهر 1395 وارش 30 مهر 1395 
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۸    
صیادان از هفدهم مهرماه تور ماهیگیری خود را در سواحل مازندرانی خزر پهن کردند اما به دلیل تقاضای بالا و صید اندک ،ماهیان استخوانی به ویژه کفال با قیمت 20 درصد بیشتر نسبت به سال قبل عرضه می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۸    
فرماندهی انتظامی شهرستان "ساری"، از کشف بیش از دو تن چوب آلات جنگلی قاچاق از قاچاقچیان چوب در منطقه "فریم" بخش "دودانگه" خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۸    
نایب رئیس کمیسیون حقوقی وقضایی مجلس شورای اسلامی گفت: کتمان آمار طلاق به دلایل مصلحت جویانه به حل این مشکل کمک نمی کند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۱۳    
باند مسلح تهیه و توزیع مواد مخدر و سارق مسلح خودرو در چالوس دستگیر شدند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۳    
دبیر چهارمین کنگره کشوری بیماری های اسکلتی و عضلاتی از برگزاری چهارمین کنگره کشوری بیماری های اسکلتی و عضلانی در روزهای 29 و 30 مهرماه در ساری خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۳    
اعضای باند مخوف سرقت که اقدام به دستبرد از مغازه های بازار تهران و خانه پولدار های شمال شهر می زدند، دستگیر شدند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۴۳    
مهندس صفرعلی جمال لیوانی در نشست پدافند غیرعامل گاز گلستان که با حضور اعضای جلسه برگزار شد با اعلام خبرفوق گفت:شرکت گاز استان گلستان به منظوررفاه حال مشترکین گاز ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۴۳    
رئیس پلیس فتای مازندران گفت: کارآگاهان سایبری پلیس فتای استان موفق شدند، زنی را که از طریق فروش اینترنتی 100 فقره کلاهبرداری کرده بود را دستگیر کنند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۳    
فرمانده انتظامی مازندران از کشف بیش از 150 میلیارد ریال کالای قاچاق در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: 12 باند قاچاق کالا و ارز در طی این مدت در استان متلاشی شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۳    
فرمانده پلیس راه مازندران در اطلاعیه ای از انسداد شبانه محورهراز از 25 مهرماه تا 11 آبان ماه از ساعت 21 شب تا پنج بامداد خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۱۳    
در مراسمی با حضور مسئولان بخش و فرماندار ساری، بخشدار دودانگه معرفی شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۱۳    
رئیس شورای شهر کیاسر از نصب چهار دوربین پایش تصویری در شهر کیاسر خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۶:۱۳    
مهندس کیوان فرح زاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با هدف بازرسی از نحوه خدمات رسانی به مردم و اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در امورهای تابعه ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۵۸    
رامین رضاییان این روزها نیمکت نشین پرسپولیس است و تصمیم گرفته سکوت کند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۸    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران یکی از مصادیق و جلوه های نورانی مکتب عاشورا را برگزاری مراسم اربعین حسینی برشمرد و گفت: تشکیل ستاد اربعین بهترین راه جهانی کردن مکتب عاشورا است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۳:۴۹    
رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با تایید وجود موارد مشکوک ابتلای دانش آموزان به شپش سر در استان گفت که با انجام اقدامات بهداشتی مراقبتی از شیوع این بیماری جلوگیری شده است .
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۲:۴۹    
گروهی از محققان آمریکایی موفق به توسعه یک سیستم ناوبری قابل اعتماد و دقیق شدند که از سیگنال های محیطی مانند داده های تلفن همراه و Wi-Fi به جای سیستم موقعیت یاب جهانی(GPS) استفاده می کند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۲:۴۹    
بر اثر واژگونی خودروی نیسان وانت در شهرستان نور دو تن مصدوم شدند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۲:۴۹    
اداره کل هواشناسی مازندران پیش بینی کرد با تقویت سامانه سرد و مرطوب شمالی بر روی سواحل جنوبی دریای خزر بارش های شدید باران همراه با رعد و برق عصر امروز دوشنبه مازندران را فرا می گیرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۹    
نوشاد عالمیان از مازندران با غلبه بر مهران احدی در دیدار فینال به مقام قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان کشور دست یافت.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۴    
باران کوثری یک سال پس از تصادفش با انتشار عکسی در اینستاگرام خود خدا را به خاطر زنده ماندنش شکر کرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۴    
دروازه بان پرسپولیس که به خاطر شکایت مسئولان باشگاه نفت راهی دادگاه شده بود از سوی قاضی تفهیم اتهام شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۹    
با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوی آمریکا، این کارزار انتخاباتی منزجزکننده هم ابعاد جدیدی به خود می گیرد و دو رقیب جمهوری خواه و دموکرات به اتهام زنی های جدیدی متوسل می شوند ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۹    
سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر حمایت بیشتر از طرح های اولویت دار توسعه ای استان، گفت: انتقال آب دریای خزر به سمنان منتفی است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۹    
نایب رییس شورای اتحادیه عشایری استان سمنان از فعالیت بیش از 2500 چوپان افغان فاقد مجوز قانونی در این استان خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۴    
شصت و هشتمین مرحله یارانه نقدی مهرماه، ساعت 24 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۴    
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت: تا پایه ششم ابتدایی راهنمای والدین در مازندران تولید و چاپ می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۴    
عکسهای فوق العاده دیدنی را با وارش نیوز همراه باشید
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۴    
استادتمام زلزله شناسی مهندسی پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله گفت: در مواجهه با پدیده زلزله باید مردم و مسئولان همیشه خود را آماده نگه دارند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۴    
بزرگ ترین شبکه سازمان یافته مدلینگ و رواج فساد زیر زمینی جنوب شرق کشور که به صورت منطقه ای و کشوری فعالیت می کردند، توسط سربازان گمنام مرکز اطلاعات سپاه سلمان در زاهدان متلاشی شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۴    
عضو هیات علمی گروه مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طبق بررسی های انجام شده سن ابتلا به سکته های مغزی در ایران 10 سال کمتر از کشورهای پیشرفته است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۴    
رییس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 بابل گفت: یک عابر پیاده شامگاه یکشنبه بر اثر برخورد کامیون با وی در میدان هلال احمر بابل جان باخت.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۴    
دو بازیکن خوزستانی این روزها در صدر موثرترین بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم قرار دارند، ایمان مبعلی از نفت تهران و رحیم زهیوی از استقلال خوزستان تاکنون توانسته اند بهترین عملکرد را برای تیم های شان به ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۴    
ایران در یک قدمی پرتاب انسان به فضا رفتن به فضا و کشف شگفتی های آن لذتی است که حتی مسئولان سازمان فضایی هم به آن اعتراف می کنند و معتقدند تمام کسانی که در این حوزه دستی دارند سفر به فضا را درآرزوهای ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۴    
خودکشی مرد گلستانی با طناب فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان گفت : این مرد 35 ساله در فروشگاه خوار و بار فروشی اش واقع در دهستان کرند ، خود را با طناب حلق آویز کرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۴    
وب سایت اواردز واچ (awardswatch) براساس رای منتقدان معتبر سینمایی، جدولی از مدعیان و شانس های دریافت جوایز مختلف از جمله اسکار تهیه و منتشر می کند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۸:۳۴    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی چاپ امروز دوشنبه26 مهر به مسائل مختلف ورزشی به خصوص فوتبال اختصاص دارد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۷:۵۹    
دوست عزیزی که 26 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! برای آنهایی که مجرد هستند عشقی ناگهانی و غیر منتظره آغازگر سالی هیجان انگیز خواهد بود. اگر هم متاهل هستید انرژی جدیدی وارد رابطه عاطفیتان خواهد شد ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۷:۵۹    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود، به شرح ذیل است؛
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۷:۴۹    
وارش نیوز: تصاویر صفحه نخست روزنامه های استان مازندران مشاهده کنید.