چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۵۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۲۰:۳۹

ایرانیان:این بچه های نفت آینده فوتبال ایران هستند/فت، ضلع چهارم از مربع ...

سرپرست تیم نفت گفت:بیشتر از همه از مردمی تشکر می کنیم که به استادیوم آمدند. به گزارش کاپ،رحیم ایرانیان پس از بازی نفت مقابل الجیش اظهار داشت:الحمدالله بچه ها خوب بازی کردند و پیروز شدند و به این ترتیب کشور ایران صاحب چهار سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا شد.نفت، ضلع چهارم از مربع افتخار فوتبال ایران خواهد بود. وی افزود:بیشتر از همه از مردمی تشکر می کنیم که به استادیوم آمدند. من فکر می کنم به امید خدا بعد از این بهتر حرکت کنیم.این بچه های نفت آینده فوتبال ایران هستند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)