چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
هدانا ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۶:۴۹

پنج مصدوم تصادف اتوبوس مسافران پاکستانی در بیمارستانهای یزد بستری شدند

یزد - ایرنا - مسئول روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان یزد گفت: پنج نفر از 17 مصدوم پاکستانی تصادف اتوبوس صبح امروز /چهارشنبه / که عازم کربلای معلی بودند در بیمارستانهای این استان بستری شدند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)