چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۰

عربستان اقدامات ریاضتی را آغازکرد

روز نو : روزنامه رای الیوم نوشت: عربستان اقدامات ریاضتی را دراقتصاد خود آغازکرد و دیگر کشورهای عربی خلیج فارس نیز به زودی همین راه را خواهند پیمود. به گزارش ایرنا، روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم در سرمقاله روز پنجشنبه خود اضافه کرد: محمد بن سلمان جانشین ولیعهد و رییس کمیته عالی اقتصادی عربستان اعلام کرد که حکومت به زودی یارانه انرژی و آب ثروتمندان را کاهش می دهد و از فروش محصولات زیان آور مانند سیگار و نوشابه ها مالیات بر ارزش افزوده دریافت خواهد کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)