چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۴۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۰۰:۳۹

آلبوم ریما دونوازی سازهای گارمان و ناقاره منتشر شد

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، این مجموعه دونوازی است برای سازهای گارمان و ناقاره که توسط رحمان اسداللهی و وحید اسداللهی اجرا شده است. قطعات این مجموعه با بهره گیری از ملودی های منطقه آذربایجان و با تبعیت از ردیف های دستگاهی ساخته و اجرا شده است. برخی از قطعات این مجموعه از ساخته های استاد بیگجه خوانی و رحمان اسداللهی هستند. سون پاییز (شور و همایون 2)، شادلیخ رینگی (درآمد سه گاه)، کوچری (فولکلور آذربایجان)، درآمد سه گاه، هیوا گلی (فولکلور) و رنگ مینا، 5 قطعه آلبوم ریما هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)