پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۱۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۹/۰۸ - ۱۱:۱۶

موضوع حق پخش حل بود اما با لابی مدیرعامل استقلال وپرسپولیس وتو شد

حق پخش تلویزیونی عربستان 100 میلیون دلار است که فقط این پول 7 برابر بودجه کلی ماست. در برنامه ها و رسانه های دیگر هم به این موضوع پرداخته نمی شود و فقط وقت مان را در حاشیه ها طی می کنیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)