چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۳۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری مهر ۱۳۹۴/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۵

عبرت اوپک ضرورتی بر تشکیل سازمان کشورهای صادر کننده گاز

یک کارشناس اقتصادی گفت: برگزاری سومین اجلاس مجمع کشورهای صادر کننده گاز که با حضور ولادیمیر پوتین در تهران برگزار شد، جوانب حائز اهمیتی دارد که شکل گیری مجمعی در حوزه یک کالای راهبردی یکی از آنهاست. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)