چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۰۸:۱۶

جدی ترین تهدید سایبری فعلی علیه ایران چیست؟

اغلب تصور می کنند که تهدید سایبری در حوزه دفاعی و جنگ است اما جدی ترین مدل تهدید سایبرپایه، تغذیه جریان کلی اطلاعات در یک کشور توسط خارج است. مثل تهدید سایبری علیه افکار عمومی جامعه که وقتی فضا خارج از دایره حاکمیت مدیریت شود رخ می دهد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)