پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۴۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۳

آذری: مسئولیت استوری علیه وزیر با من نیست

میزان: سعید آذری در گفت وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران درباره عملکرد فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیم ما پس از دوری شش ساله در مسابقه پلی آف سهمیه حضور در مرحله گروهی را به دست آورد. همین شرکت کردن در رقابت ها می تواند برای شروع دوباره فعالیت های بین المللی فولاد خوزستان که یکی از بهترین باشگاه های ایران است خوب باشد و این موضوع را به فال نیک می گیریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)