چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۵۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بامنا ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۵

برگزاری دوره های ایمنی و HSE برای کارگران ساختمانی قشم

رئیس اداره کار، رفاه و امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به این که بیشترین حوادث ناشی از کار به فعالیت کارگران ساختمانی اختصاص دارد از برگزاری دوره های ایمنی برای کارگران ساختمانی این منطقه خبر داد. رنجبری گفت:برای کاهش این حوادث دوره های ایمنی و HSE مانند جوشکاری در ارتفاع و کار بر روی داربست با همکاری موسسه آموزش عالی قشم و مرکز فنی و حرفه ای در این منطقه برگزار می شود . رنجبری با تاکید بر الزام کارفرمایان به فراهم ساختن محیط امن کاری برای کارگران ایرانی، افزود: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)