سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۲۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۵

افسرده و غمگینم، چه کنم؟!

گاهی اوقات بزرگ ترین دشمن افراد، افکارشان است. افکار بد و منفی نسبت به خود و زندگی مان ما را به ورطه افسردگی می کشاند. بنابراین هرگاه احساس افسردگی کردید حواس خود را به موضوعی دیگر معطوف کنید. مثلا به پیاده روی بروید یا کتاب بخوانید، جدول حل کنید. در حقیقت کاری انجام دهید که ذهن تان را از ترس ها و نگرانی ها به جایی دیگر معطوف کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)