دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۵۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۱

حربه تحریم نفت و گاز باید در اختیار ایران باشد

خبرگزاری تسنیم: چنانچه ایران دست به تحریم متقابل اروپا بزند، مطمئناً این اروپایی ها هستند که ضرر بیشتری را متحمل می شوند و علت اینکه در شرایط فعلی آنها ما را تحریم می کنند، این است که ما به حربه تحریم نفت و گاز دست نزده ایم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)