دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۳۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۰

کاش شرم و حیا خریدنی بود/فنونی زاده: برای آوردن برانکو و قطبی پای دلالان ...

پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برای آوردن برانکو و افشین قطبی پای دلالان وسط است، گفت: از صحبت های نژادفلاح اینطور بر می آید اگر درخشان خودش برود، بهتر از این است که مثل دایی برکنار شود. مرتضی فنونی زاده درباره جلسه تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس با محمدحسین نژادفلاح با بیان مطالب فوق اظهار کرد: در این جلسه، ما درباره تیم بزرگسالان هم صحبت کردیم. همه پیشکسوتان متفق القول بودیم که درخشان باید بماند و از او باید حمایت شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)