دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۲۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۱

طالب لو: بهترین فرد را انتخاب می کنم/هیچ سفارشی به من نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس ، وحید طالب لو در رابطه با برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال تهران گفت: انتخابات هیأت فوتبال اهمیت بالایی دارد و امیدوارم به خوبی برگزار شود. وی افزود: هیچ سفارشی به من در رابطه با اینکه به چه کسی رای بدهم نشده و سعی می کنم بهترین نفر را انتخاب کنم تا برای فوتبال تهران مثمر ثمر باشد. امیدوارم هر کسی که در این سمت انتخاب می شود بتواند به رشد فوتبال ایران کمک کند. انتهای پیام/ی ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)