دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۴۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۴

قنبرزاده: نفت تهران هم نماینده ایران است/ وزارت ورزش به ما هم مثل پرسپولیس ...

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه نفت تهران با بیان اینکه این باشگاه با مشکلات مالی فراوان روبرو است، گفت: ما نیز نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و امیدوارم مسوولان وزارت ورزش نگاه مساعدی به این تیم داشته باشند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)