سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۱۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۰:۵۶

جاسوسی از کاربران با باتری تلفن همراه

تیمی از دانشمندان با همکاری محققان دانشگاه استنفورد، شیوه ای را برای جاسوسی کردن از کاربران تلفن همراه با استفاده از باتری گوشی ارائه داده اند. به گزارش سرویس فناوری ایسنا، روش جدید موسوم به PowerSpy بر اساس این واقعیت عمل می کند که میزان انرژی مصرفی باتری گوشی هنگامی که کاربر به برج مخابراتی نزدیک است، تغییر می کند؛ در این میان تماس های تلفنی به آشکارسازی نوع محیطی که کاربر در آن قرار دارد، کمک می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)