چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۴۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جنوب ایران ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۷

جنتی:در جمهوری اسلامی شهروند درجه دو نداریم

در دولت جمهوری اسلامی ایران شهروند درجه دو نداریم وی ادامه داد: ما در دولت تدبیر و امید تاکید داریم که در همه رده های مدیریتی از جمله در وزارتخانه ها باید از وجود همه شهروندان ها و افرادی که شایستگی دارند، استفاده شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)