چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۵۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۱

المپیاد علمی حوزه های علمیه خواهران بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر، مسئول آموزش حوزه علمیه استان بوشهر، گفت: مرحله استانی ششمین دوره المپیاد علمی مقطع عمومی و دومین دوره مقطع عالی حوزه علمیه استان بوشهر در مدرسه علمیه الزهرا(س) بوشهر برگزار شد. رقیه کرمی افزود: در این مرحله 45 نفر از خواهران طلبه از پایه های دوم، چهارم و پنجم و مقطع عالی(کارشناسی) در این المپیاد شرکت کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)