سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۴۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۲

پاسخ به نوبخت؛ مقصر ماییم یا شما؟!

مطلب دریافتی- علیرضا آیت اللهی؛ سلام. بنده مطلب کار شناس شما که نباید به هیچ دولتی چک سفید امضاء داد را دربست قبول دارم. بنابراین به دنبال یک سایت منطقی و لابد بیطرف هستم که پاسخ بنده، به عنوان یکنفر از مردم، به آخرین بیانات سخنگوی محترم دولت را منتشر کند. آقای دکتر نوبخت عزیز، بیائید با یکدیگر مروری بر تفاوت مفهوم توسعه فقر با توسعه و رفاه داشته باشیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)