سایر منابع:
سایر خبرها
بستری 323 بیمار کرونایی در بیمارستان های هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته کرونا جان سه هرمزگانی را گرفت گفت: جمع جان باختگان این بیماری در استان به دوهزار و 483 نفر رسید. وی عنوان کرد: جان باختگان دو خانم 88 و 42 ساله و یک آقای 87 ساله از شهرستان های پارسیان، بندرخمیر و بندرلنگه بودند. نوروزیان با اشاره به بستری شدن 124 بیمار مبتلا به
تعداد قربانیان کرونا در هرمزگان به 2483 نفر رسید
بازخبر / دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: در 24 ساعت گذشته در استان هرمزگان کرونا جان سه نفر را گرفت و آمار فوتی های این بیماری در استان 2483 نفر رسید. وی اظهار کرد: امروز با بستری شدن 124 نفر دیگر شمار کل بستری های کرونا در استان به 323 نفر رسید. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان عنوان کرد: اکنون 28 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال 7 نفر از آن ها وخیم است.
295مبتلا به کرونا بستری در بیمارستان های هرمزگان
باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان -در هفدهمین روز از بهمن کرونا جان یک هرمزگانی دیگر را گرفت تا جمع جانباختگان ا ین بیماری در استان به دوهزار و 480 نفر رسید. فاطمه نوروزیان گفت: در شبانه روز گذشته با بستری شدن 118 بیمار دیگر، شمار کل بستری های کرونا در استان به 295 نفر رسید. او گفت: اکنون 38 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال 12 نفر از آن ها وخیم است. انتهای پیام/ر
جانباختن سه هرمزگانی دیگر بر اثر کرونا- 18 بهمن
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس ، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: جانباختگان دو خانم 88 و 42 ساله و یک آقای 87 ساله از شهرستان های پارسیان، بندرخمیر و بندرلنگه بودند. دکتر فاطمه نوروزیان افزود: در شبانه روز گذشته با بستری شدن 124 بیمار دیگر، شمار کل بستری های کرونا در استان به 323 نفر رسید. بیشتر بخوانید؛ کرونا جان یک هرمزگانی دیگر را گرفت – 17 بهمن وی افزود: اکنون 28 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال 7 نفر از آن ها وخیم است.
479 هزار هرمزگانی دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند
هرمزگان از انواع مختلف تزریق شده که 1.4 میلیون دوز اول، 1.2 میلیون دوز دوم و بیش از 479 هزار دوز سوم بوده است. به گزارش فارس، بر اساس آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، 323 نفر بیمار کرونایی اکنون در بیمارستان های استان بستری هستند که 28 نفر از آنان در آی سی یو قرار دارند و حال 7 نفر نیز وخیم گزارش شده است. همچنین روز گذشته 3 بیمار کرونایی در هرمزگان جان خود را از دست دادند که دو زن و یک مرد 42 تا 88ساله در بندرخمیر، بندرلنگه و پارسیان بودند. انتهای پیام/ 88055 ...
موارد فوتی کرونا در هرمزگان 25 درصد افزایش یافت
دکتر فاطمه نوروزیان یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در شبانه روز گذشته یک مرد 90 ساله از شهرستان بندرعباس به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد. وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد انتشار گسترده سویه اومیکرون در هرمزگان هستیم، افزود: در یک هفته گذشته در مقایسه با هفته قبل تر، شمار بیماران بستری 80 درصد و بیماران سرپایی 346 درصد رشد داشته است. به گفته نوروزیان
تردد بیش از 22 هزار فروند شناور و کسب جایگاه نخست در بین بنادر کشور/ نجات جان 118 نفر در آب های حوزه ی ...
راستای اعمال وظایف حاکمیتی و به منظور حفظ و ارتقاء ایمنی دریانوردی، در 10 ماهه سال جاری با 21 پیام اولیه و 48 عملیات جستجو و نجات، موفق به نجات جان 118 نفر در آب های حوزه ی استحفاظی خود شده است. گفتنی است، سامانه 1550 مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بنادر غرب هرمزگان و کانال اضطرار دریایی 16 vhf به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش حوادث دریایی می باشد. انتهای پیام/
مرگ همزمان 5 سرنشین پراید در تصادف با تریلی
حادثه 24 - براثر وقوع یک حادثه رانندگی در محور داراب به بندرعباس، 5 نفر کشته و 2 نفر مصدوم شدند. براثر وقوع تصادف و برخورد یک دستگاه پراید و یک تریلی در محور داراب به بندرعباس، 5 سرنشین پراید جان باختند. در این حادثه 2 نفر دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند. محور داراب به بندرعباس از پرترددترین محورهای مواصلاتی استان فارس و جنوب کشور به شمار می رود که همواره حوادث ترافیکی در آن منجر به کشته و مصدوم شدن شمار بسیاری از هموطنان شده است. آخرین اخبار حوادث هرمزگان را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید. ...
سه نفر دیگر در هرمزگان قربانی کرونا شدند
دکتر فاطمه نوروزیان دوشنبه شب با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: فوتی های شبانه روز گذشته یک زن 42 ساله از بندرخمیر، مرد 87 ساله از بندرلنگه و یک زن 88 ساله از پارسیان بودند. وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته 124 نفر دیگر به مجموع بستری های کرونا در هرمزگان اضافه شده، گفت: هم اکنون 323 نفر مبتلا در بیمارستان های هرمزگان بستری هستند که 28 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه تحت
تخصیص 4 میلیارد ریال اعتبار برای کلاسهای کیفیت بخشی طرح شاهد
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان از تخصیص قریب به چهار میلیارد ریال اعتبار جهت برگزاری کلاس های کیفیت بخشی دانش آموزان طرح شاهد استان خبر داد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، محمد قویدل در جلسه ستاد اجرایی شاهد استان که با حضور مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: کیفیت بخشی و رسیدگی به امور آموزشی و تربیتی فرزندان
75 پروژه آموزشی در هرمزگان افتتاح شد
قلم | qalamna.ir : استاندار هرمزگان در این مراسم اظهار کرد: با بهره برداری از این فضاهای آموزشی در استان زمینه تحصیل قریب به 8 هزار نفر از دانش آموزان این دیار در فضای ایمن و استاندارد فراهم شده است. مهدی دوستی با اشاره به اینکه امروز توسعه فضاهای آموزشی در این استان با مشارکت خیرین مدرسه ساز رشد شتابانی داشته است، افزود: هم اکنون بیش از 60درصد پروژه های آموزشی استان با یاری
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با خانواده شهدا
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به مناسبت دهه فجر با خانواده های شهید ابوالفضل عمرانی و شهید عبدالرحیم برخورداری و شهید حسن طالبی دیدار کرد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، محمد قویدل در ششمین روز دهه فجر به دیدار خانواده شهدا رفت. وی انقلاب را ثمره خون شهدا برشمرد و گفت: هیچ حرکتی در اسلام بدون جان فشانی و ایثارگری مردم آن جامع به
امیکرون جان دو بوشهری دیگر را گرفت
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر ، دکتر جعفر زارعی زاده از افزایش تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان به 184 نفر خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته 63 بیمار جدید در بخش های کرونایی بستری شده اند. وی همچنین با اشاره به افزایش بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه به 21 نفر، افزود: از این تعداد، 3 نفر در وضعیت حاد کرونایی قرار دارند. معاون درمان
جان باختن 46 بیمار کرونایی استان تهران در 24 ساعت گذشته/مراجعان بستری و سرپایی استان تهران به 20 هزار ...
مراجعان سرپایی و بستری به جز مطبها، حدود 20 هزار نفر رسیده است. معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران افزود:اکنون تعداد بستری جدید به 900 نفر در روز رسیده که یک پنجم آنها بیماران بدحال تری هستند؛ضمن اینکه تعداد بستری به 3380 رسیده و تعداد فوتیها در 24 ساعت گذشته در استان تهران 46 نفر بوده است. توکلی درباره اینکه آیا با کمبود تخت و تجهیزات پزشکی روبرو هستیم؟ ، تأکید کرد
کودک سه ساله؛ قربانی جدید کرونای امیکرون در استان بوشهر/ آخرین آمار کرونا در ایران/ فوت 114 نفر در شبانه ...
علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه روز گذشته 31 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند که از این تعداد، ابتلای 10 مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است. دکتر زارعی زاده افزود: تا کنون 2045 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند. وی گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 96656 نفر در استان بوشهر به
افزایش تعداد جان باختگان کرونا در اردبیل
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اردبیل کفت: با جان باختن این پنج نفر مبتلایان کرونا، مجموع جان باختگان بیماری کووید.19 در این استان طی 2 سال گذشته به رقم 2 هزار و 639 نفر رسید. دکتر محمدیان اردی همچنین از افزایش سه برابری شمار بستری مبتلایان روزانه کرونا در استان اردبیل
عملیات آبرسانی به 67 روستای هرمزگان آغاز شد/ بهره مندی بیش از 49 هزار نفر از آب شرب سالم
اجرای آن 67 روستا در قالب 17 مجتمع و دو تک روستایی از آب آشامیدنی پایدار بهره مند می شوند. وی جمعیت بهره مند از اجرای این پروژه ها را 49 هزار و 592 نفر عنوان کرد و گفت: برای تامین آب این روستاها، سه حلقه چاه حفر، شش حلقه چاه تجهیز، 29 کیلومتر خط انتقال، 538 کیلومتر شبکه داخلی اجرا و 34 مخزن با ظرفیت 17 هزار و 500 متر مکعب احداث خواهد شد. به گفته مدیرعامل آبفا هرمزگان، در اجرای این پروژها
مرگ دو شهروند خراسان شمالی بر اثر کرونا
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی ، دانشگاه علوم پزشکی استان از بستری شدن 55 بیمار جدید تا ظهر امروز خبر داده است. به این ترتیب ، تعداد بیماران بستری به 194 نفر رسید. در این مدت هم دو نفر به علت ابتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند. بازدید میدانی خبرنگاران صدا و سیما از شهر و مراکز بهداشتی و درمانی، حکایت از افزایش بیماران کرونایی و کاهش رعایت شیوه نامه ها دارد. اگر وضع به همین منوال پیش رود، روز های سختی را در پیش خواهیم داشت.
جانباختن یک بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد / کرونا اوج گرفت
کبنا ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته یک بیمار کرونایی جان باخت و آمار جان باختگان استان به 1054 نفر رسید. به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (19 بهمن ماه 1400) دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 105 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 34 نفر مبتلای قطعی و 6 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. وی اضافه کرد
عادی انگاری، زنگ خطر امیکرون
هستند افزود: از این تعداد، ابتلای 135 نفر به بیماری کووید 19، تا این تاریخ قطعی شده است. او افزود: متاسفانه در 24 ساعت گذشته یک بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده است و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به 6 هزار و 517 نفر رسیده است. از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 75 هزار و 501 نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
سه قزوینی تسلیم کرونا شدند
به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسن ارداقیان با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گفت: در شبانه روز گذشته 851 بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: در شبانه روز گذشته با بستری شدن 85 بیمار مبتلا به کرونا تعداد بستری ها به 344 نفر رسید. وی عنوان کرد: درحال حاضر 15 بیمار با حال عمومی بد در بیمارستان های استان بستری هستند
تا چهار هفته پس از پایان علایم کرونا از تزریق واکسن خوداری کنید
جمع جانباختگان این بیماری در استان به دوهزار و 479 نفر برسد، تصریح کرد: در شبانه روز گذشته با بستری شدن 82 بیمار دیگر، شمار کل بستری های کرونا در استان به 275 نفر رسید و اکنون 28 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال 8 نفر از آن ها وخیم است. انتهای پیام/ اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:
هرمزگان بدون فوتی کرونا؛ 16 بهمن
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در شبانه روز گذشته با بستری شدن 90 بیمار دیگر، شمار کل بستری های کرونا در استان به 292 نفر رسید. بیشتر بخوانید؛ مدارس هرمزگان بصورت یگپارچه تعطیل نمی شود دکتر فاطمه نوروزیان افزود: اکنون 27 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال 4 نفر از آن ها وخیم است.
رسیدگی به مشکلات 105 نفر از مراجعین دستگاه قضایی در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان
خبرگزاری میزان- در راستای صیانت از حقوق عامه و تأکید رئیس قوه قضاییه برای دیدار های مردمی و گفت وگوی چهره به چهره مسئولان عالی قضایی با مردم جهت بررسی و رفع مشکلات حقوقی و قضایی آنان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با 105 نفر از مراجعین دستگاه قضایی دیدار کرد و در خصوص مطالبات و مشکلات آن ها دستورات لازم را صادر نمود. در این دیدار که بیش از پنج ساعت به طول انجامید، رئیس
فوت 2 بیماری کرونایی در یک روز در بوشهر/ آخرین آمار کرونا در ایران/ فوت 64 نفر در شبانه روز گذشته
فکرشهر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پس از گذشت 60 روز که تعداد فوتی های کرونایی در استان از یک نفر فراتر نرفته بود، امروز 2 بیمار کرونایی جان باختند. به گزارش فکرشهر، جعفر زارعی زاده بیان کرد: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان امروز (شنبه 16 بهمن) 135 نفر است که 45 نفر از آن ها بیمار جدید هستند که در شبانه روز گذشته بستری شده اند. وی