چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۴۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۵

50هزارفوتی سالانه بابیماریهای قلبی درکشور

روز نو : مسئول 'بیماری ها و پیامدهای سلامت' معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سالانه بیش از 50 هزار نفر در کشور فقط به دلیل بیماری های قلبی و عروقی جان خود را از دست می دهند. دکتر کاظم زنده دلدر حاشیه برگزاری کارگاه کشوری ثبت بیماری های قلبی و عروقی در جمع خبرنگاران افزود: بیماری های قلبی و عروقی اولین علت مرگ و میر در کشور محسوب می شوند. وی گفت: این بیماریها ارتباط نزدیکی با شرایط و سبک زندگی دارد و قابل پیشگیری است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)