پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۴۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روزنامه مردم سالاری ۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۱:۳۳

آنفلوانزا در کشور فروکش کرد

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه به دنبال انجام اقدامات مراقبتی و بهداشتی مختلف، بیماری آنفلوانزا که در دو استان کرمان و سیستان و بلوچستان شیوع یافته بود، اکنون فروکش کرده است، در عین حال گفت: اکنون مرحله نخست شیوع آنفلوانزا را پشت سرگذاشته ایم. مراحل بعدی این بیماری خفیف تر است، اما باید مراقبت های لازم بهداشتی انجام شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط