پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۲۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۰

اختلالات مادرزادی یکی از علل سوءتغذیه است

استادیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: گاهی علت سوءتغذیه، اختلالات مادرزادی، اختلالات متابولیک، وجود اختلال در رحم مادر و... است. محمد صفریان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، ضمن بیان مطلب فوق، گفت: به هر نوع عدم تعادل تغذیه ای چه در جهت کمبود و چه در جهت بیش مصرفی سوءتغذیه گفته می شود، اما در حال حاضر کمبود دریافت مواد مغذی تعریف رایج در این زمینه است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)