پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۵۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۲

نصب دستگاه امحای زباله عفونی در بیمارستان مهر ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، محسن ترکاشوند ظهر امروز در مراسم افتتاح دستگاه امحای زباله بیمارستان مهر ملایر اظهار کرد: این دستگاه دومین دستگاه امحای زباله بیمارستانی در شهرستان ملایر است. وی با بیان اینکه در حال حاضر دو بیمارستان غرضی و مهر ملایر به این دستگاه مجهز شده است افزود: سومین دستگاه امحای زباله بیمارستانی ملایر نیز در روزهای آینده همزمان با ایام دهه فجر در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر افتتاح خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)