سایر منابع:
سایر خبرها
بازیگر زنی که جزو خانواده شهدا است+عکس
همه سال کا بوس ندید!؟ برای مادر من هنوز جنگ تموم نشده ..جنگ ...جنگ...جنگ لعنتی هنوز مراسم دایی احمدم تمام نشده یه هدیه ی دیگه برای مادرم اورد. دوباره یه نایلون پلاستیکی این بار براش خاک نیاوردن این بار برادر دیگشو که تو خاک عراق خمپاره خورده بود و کتفش جدا شده بود رو اوردن.مادرم خم شد... شهید مهدی زارعی ،محل شهادت عراق .دایی مهدی جونم حسودی کرد به برادرش وقتی دید برادرش شهید شد
جریان شناسی نفوذ و مصادیق آن از منظر قرآن(بخش اول)
و با جان و دل از آنان پیروی می کردند و حتی رهبران را بر خویش اولویت می بخشند. (احزاب، آیات 6 و 21) در تحقق نفوذ معنوی در حوزه های اجتماعی و سیاسی، آنچه بسیار مهم و اساسی است، حکومت بر قلب ها و عواطف و احساسات است. از این رو خداوند می فرماید: به [برکت] رحمت الهی، با آنان نرمخو [و پر مهر] شدی و اگر تندخو و سخت دل بودی قطعا از پیرامون تو پراکنده می شدند. پس، از آنان درگذر و برایشان آمرزش بخواه
عکس/ بیرانوند واقعا پرسپولیسی شده
شیش نشون داده نقل قول 2016-02-06 13:45 -21 [14] کیا این اقا قلبا دنبال پول و موقعیت خودش هست و استقلال و پرسپولیس براش معنی نداره هرجا که پیشرفت کنه موقعیتش خوب باشه از بچگی عاشق اون تیم بوده این حرکات فقط به خاطر بدست اوردن دل هوادارن هست نقل قول 2016-02-06 10:49 +57 [13] خسرو خسرو. شک نکنید. همه بهشت را دوست دارن. شما چطور؟ نقل قول
میدانم حرف هایم را پخش نمی کنید
قدرت دست شما باشه تو بحث خوردنی ها و آشامیدنی ها چه چیزی رو از سفره ما ایرانی ها حذف می کردید دکتر سیاری: اگر قدرت دست من بود اولین کاری که می کردم رادیو و تلویزیون را نمی گذاشتم که تبلیغات مواد مضر را بکنند مثلا ما می گوییم که روغن باید کم مصرف بشود ولی تلویزیون هر شب تبلیغ روغن می کند یا می گوئیم نوشابه باید کم مصرف شود ولی هر شب تبلیغ نوشابه می شود و از اول می رفتم سراغ اطلاع رسانی درست و
اولین جنازه ای که در عمرم دیدم، پیکر شوهرم بود
امین؛ مواظبم باش، مثل همان موقع ها که پشتم بودی و همیشه می گفتی فقط من و تو هستیم که برای هم می مانیم. با دیدن اشک امینم مطمئن شدم دل امین با من است که من با این همه وابستگی حالا قرار است بدون او چه کنم... گفتم حلالت کردم، به جز خوبی هیچ چیز از تو ندیدم. *بوسه های آخر... از اولین سفر که برگشت هنوز صورتش خوب نشده بود. قول داده بود دفعه بعد که برمی گردد صورتش هم خوب
یادداشت های صریح و کوتاه نویسندگان "کافه سینما"، بر فیلم های روز چهارم: "نیمرخ ها"، "نفس"، "متولد65"، ...
مسائل شخصی زوجی بپردازد که حالا یکی از آنها با بیماری صعب العلاجی روبه رو شده است، معنای تداوم عشق را در زندگی بررسی کند و... جدا از اینها می توان مجموعه ای از ایده های موجود در فیلم را معرفی کرد که هر کدام در سکانسی مورد توجه قرار گرفته و بعد تقریباً فراموش می شوند. دو – سه ایده محوری فیلم هم آن قدر عام و قدرتمند و مرتبط به نظر نمی رسند که بتوانند تمام ایده های خرد و پرتعداد فیلم را به هم متصل کنند
هتل بی اسم و جاده!
منابع آگاه! خبرنگار ما هم گفت: باشه قول می دیم، خیال تون راحت که جوانفکر گفت: ما برای انتخابات 96 برنامه ای نداریم که پس از شنیدن این خبر سردبیر جیزنیوز بلافاصله یک جعبه شیرینی خرید و همه یکدیگر را با حفظ موازین در آغوش کشیدیم، اگر هم زیر قولمان زدیم و اسم آقای جوانفکر را آوردیم به این دلیل است که هشت سال ایشان و دوستانشان قول دادند و به آن عمل نکردند، یک بار هم ما! به گزارش خبرگزاری بی
فربد؛ نوجوانی که سنتور می نوازد
و سرگرمی داره. معمولاً بعضی بچه ها میگن که موسیقی به ویژه موسیقی ایرانی برای ما غیر قابل درک هست یا خیلی پیچیده و سخته. نظرت در مورد این حرف چیه؟ به نظرم شاید موسیقی سخت باشه. اما غیر قابل فهم نیست. فقط به تمرین زیاد نیاز داره. تنها راهی که کمک می کنه تا موسیقی رو خوب اجرا کنن تمرین کرد و دقت زیاد توی تمرینات هست. حتی اگر موسیقیِ خیلی جدی باشه هم میشه با تمرین اون رو درک و
ابد و یک روز ؛ مضمونی سیاه برای دلخوشی جماعت شکم سیر
دست مریزاد گفت و آینده ای خوب را برایش متصور شد ولی روستایی برای رسیدن به این کرسی خیلی چیزها را قربانی کرده است. اولین مشکل فیلمش غفلت از سینمای قصه گو و تادیب کننده ی رو به امید است: این آدم های فلاکت زده در زندگی سرشار از کثافتشان تا ابد و یک روز همزیستی مناقشه آمیز خواهند داشت. البته که او حتی دغدغه و مسئله هم داشته است و به درستی به سراغ طبقه فرو دست و استثمار شده اقتصادی و استحاله شده فرهنگی
با این روش ها خشم فرزندنتان را کنترل کنید !
، ندویی، اگه گفتم نمی تونیم چیزی را بخریم و تو ناراحت شدی، به جای اینکه لگد بزنی و جیغ بکشی، فقط به مامان بگو که چه حسی داری، اگه به قرارهامون عمل نکنی، یک راست می رویم خونه اما اگه رفتارت درست باشه، سر راهمون می رویم پارک! باشه؟ تشویق کنید این کار را با تعریف کردن از رفتارهای خوب فرزندتان انجام دهید نه با دادن شیرینی. به او یاد بدهید که چطور دیگران را در نظر داشته باشد و بعد وقتی به
نگاهی به کفش هایم کو ، آبنبات چوبی و آخرین بار کی سحر را دیدی
واقعا یک آبنات چوبی است. آبنباتی که هیچ طعم و مزه ای ندارد .زمانی همین آبنبات ها مخاطبین زیادی را به سینماها می کشاند امّا اکنون دورانش به سر رسیده است و بی طعم و مزه بودنش مخاطب را عصبانی می کند. آخرین بار کی سحر را دیدی ؛ فرزاد موتمن موتمن در آخرین اثرش دست روی داستانی پلیسی- جنایی گذاشته است و با طرح قصه ای معمایی، یک درام اجتماعی با تمی معمایی-جنایی خلق می کند که به بهانه آن
وام 80 میلیونی به بازار مسکن رسید
رسید و آشی برای این حضرات داغ نشد حالا میگن وام ها پرداخت شه از اردیبهشت 95 بازار می ترکه و الی آخر... اگر تو این مدت به جای توهم واقعیت اقتصاد و وضع معیشت مردم رو در نظر گرفته بودن حتماً به این نتیجه می رسیدند که بازار مسکن تا مدت مدیدی در رکود خواهد ماند ولی چه میشه کرد که کسی رو که خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد. نشونه شم اینه که ساعت 10-11 شنبه کرکره بنگاهی ها میره بالا و بعد یک
سیامک صفری: به از دست دادن عادت داریم
کتایون کیخسروی: اسمش دلیل موجهی برای تماشای تئاترهاست. سیامک صفری بعد از سه دهه حضور در تئاتر و روی صحنه نمایش حالا خودش به یک برند تبدیل شده است. اما در سینما دست به عصا راه می رود. هر نقشی را قبول نمی کند و اگر به انتخاب هایش نگاه کنیم می بینیم که انگار دارد هدف مشخصی را دنبال می کند. امسال با آخرین بار کی سحر را دیدی؟ فرزاد موتمن در جشنواره حضور دارد و در این فیلم خوب هم ظاهر شده است. با
کادوی ولنتاین 2016 را خودتان در خانه بسازید + تصاویر
کادوی ولنتاین 2016 و ایده های ساخت کادوی ولنتاین 95 دادن هدیه ای که همیشگی و به یادماندنی باشه برای بعضی از شما خیلی اهمیت داره. دوست دارید کادویی که به فرد مورد علاقه تون هدیه می دید همه احساس و علاقه شما رو به اون نشون بده. دسته ای کلا علاقه مند به خرید کادوهای لوکس و گرانقیمت هستند و دسته ای بیشتر علاقه به ساخت یک هدیه و کادوی زیبا دارن. اگر شما از دسته ی دوم هستید پس ایده های دنیای
بسیج اینستاگرامی برای سارا عبدالمالکی ملی پوش آسیب دیده
احتمال قطع نخاع اون هم می رود.مهره هاش شکسته و درنخاع فرو رفته و خطر زیادی تهدیدش میکنه، سارا الان توی بیمارستان آسیای تهران بستری شده و خانواده اش توانایی پرداخت بیش از 100 میلیون تومان هزینه های جراحی اون رو ندارن... الان بهبود وضعیت سارا و بازگشتش به زندگی به همه ما بستگی داره .بازم ازتون میخوام و خواهش میکنم که کنارش باشید از همه دوستان ، همکاران هنرمندم،از همه ورزشکارا،پزشکان، فدراسیون های ورزشی
بازیگرانی که به خاطر ترس، بازی در نقشهای ماندگارسینما را رد کردند!/تصاویر
... ولی این موقعیت یکی از اون موقعیت هایی هستش که اگه قبولش کنی یه بدی داره و اگه قبولش نکنی یه جور دیگه بده." آنجلا باسِت – نقش لِتیشیا مازگرو در فیلم Monster’s Ball آنجلا باست از ایده بازی در کنار بیلی باب ثورنتون خوشش آمد ولی اصلاً دلش نمی خواست نقش یک فاحشه را بازی کند. باست می ترسید که مردم او را با نقش آن فاحشه به یاد بیاورند. وی به Newsweek گفته بود: "نمی خواستم تو این
خصلت های اخلاقی شاه و پیروزی انقلاب اسلامی
شدند و در نتیجه به عراق بازگشتیم و در بصره ماندیم و تصمیم گرفتیم که به سوریه هم نرویم و بالاخره قرار شد برویم فرانسه... البته هیچ برنامه ای نداشتیم که به پاریس برویم شاید مسائلی بود که هیچ اراده ی ما در آن دخالت نداشت و هرچه بود و از اول هم هر چه بود اراده خدا بود و من هیچ برای خودم و سایر مسائل و کارهایی که شده است نقشی قائل نیستم، فقط خواست خدا بود که باید عملی می شد... و در تهران هم که مسئولان
لطف شما زیاد، فقط سخت گیری نکنید
برای سال بعد زیاد سخت گیری نکنند که بشود لااقل توی سالن راه رفت. نشست ها هم برگزار شد. در نشست فیلم دلبری گفتند که صدای هنگامه قاضیانی گرفته و نمی تواند زیاد حرف بزند. اما قاضیانی حرف زد، خوب هم حرف زد. درباره نقشش و مونولوگ هایی که طولانی بودند. صدا همان صدا بود اما دلخوری از آن می بارید. در نشست آخرین بار کی سحر را دیدی؟ هم نه از فریبرز عرب نیا خبری بود، نه ژاله صامتی و نه سیامک صفری
فرهنگ در رسانه
روی طرف های درگیر صحه خاصی بگذارم. می خواستم فقط بگویم در چنین موقعیتی، این جور روش مبارزه و این جور فعالیت سیاسی، چگونه به زندگی عادی مردم ضربه می زند. مثلا امروز شما داعش را تصور کنید که چگونه دارد همه اساس و زندگی مردم را زیر ضربه خود قرار می دهد و سعی می کند تلقیات خود را بر جامعه تحمیل کند. فکر می کنم که در دهه 60 هم ما درگیر همین نوع طرز تلقی بودیم و به نظر من، همین طرز تلقی مهم است و نه
مؤتمن: من فقط فیلم می سازم و قرار نیست این فیلم ها خیلی مهم باشند/اشکذری: نوشتن ایده و فیلمنامه دلبری ...
به گزارش ایلام بیدار ،در بخش آغازین برنامه، فرزاد مؤتمن کارگردان فیلم آخرین بار کی سحر رو دیدی؟ در پاسخ به سؤال مجری برنامه درباره نحوه فیلمسازی و جهان خود گفت: من یک فیمساز مثل فیلمسازان قدیمی هستم و قرار نیست جهان مشخصی داشته باشم، اصلاً چنین دغدغه ای ندارم. من فقط فیلم می سازم و قرار نیست این فیلم ها خیلی مهم باشند و فقط قرار است دوستشان داشته باشیم، در بین فیلم هایم سایه روشن و صداها از همه
این همه تحول در این شهید بزرگوار از کجا بود؟
نرم تر از حد معمول. به او گفتم: این بنده خدا هم فرصت گیر آورده. عاشق عمامه تو شده. گفت: وقتی اون سؤال شرعی می پرسه به ویژه از نماز، من دیگه فرمانده نیستم. این همون چیزیه که من می خوام. با توسل به اهل بیته که می شه یه جایی رسید. یه جرقه کافیه تا تو رو از این رو به اون رو کنه. آدم دیگه ای می شی. من توی توسل های قبل از عملیات دنبال این حال و هوا برای بچه ها هستم.
جشنواره فجر: روز دوم و سوم
آن دست آثاری است که خیلی خوب خواهد فروخت و تماشاچی را سرحال می آورد، در مجموع بارکد فیلمی است که با مخاطب عام ارتباط می گیرد و حال بد اقتصاد سینما را در قالبی که مقبولیت دارد خوب می کند. 01:50 بیشترین آرا متعلق به بسیار پسندیدم است، مردم خیلی راضی اند. بارکد در یک جمله: کیفم تو جیبت! و تو با تو، علی الخصوص جفتتون! لینک منبع
فقط ما خوبیم
داغونن و خاک بر سرشون. با خاله اینا جمع می شیم پنبه دایی اینا و عمو اینا و عمه اینا رو می زنیم و این فرمول همینطور ادامه پیدا می کنه تا اینکه به جایی می رسیم که هیچکی چشم دیدن اون یکی رو نداره ولی با این حال عمرا اگه بذاریم شام برن! بطور کلی توی دورهمی ها جمعیت کل زمین رو منهای تعداد افراد حاضر تو اون جمع می کنیم هر چی باقی موند می شه جمعیت درب و داغون ها. یه بار تو یه جمع پنج نفره بحث این شد
چهره ها در شبکه های اجتماعی (215)
ایران است. کسی که تا سینمای ایران هست، نام تو نیز خواهد بود و خواهد ماند. تبریک این روز عزیز به همه ی عاشقان سینما و خانواده عزیز زنده یاد فردین. عکس اینستاگرامی محمد خان بنا در حیاط خانه پدری. سلفی شهرزاد کمالزاده با عمو فیتیله ای های عزیز. چرا گریه شهرزاد جان؟! یک سر بیا تا برج میلاد تا امید و حس مهم بودن به زندگی ات بازگردد! فقط قبلش باید با یکی از عزیزان هماهنگ کنی که به
سلفی بهاره رهنما و قاسم خانی ها/ دو گریم متفاوت از رامبد جوان/ ظریف در راه لندن
تکه نوستالژیک در صفحه اینستاگرامی خودمونی این چند تصویر قدیمی و خاطره انگیز منتشر شده است: 6- سلفی بهاره رهنما و قاسم خانی ها بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار این عکس از پشت صحنه فیلم خوب، بد، جلف در اینستاگرامش نوشت: اقا اگر بلایی سر من اومد این عکس شاهد زنده است که قاسم خانی ها در این قتل دست داشتند. 7- همیشه تو زندگی یه کارایی هست محسن خدا بخشی عکسی از لبو فروش در اینستاگرامش
سال 88 احساس بی پناهی می کردم
هزار نفر نویسنده هر کدامشان می خواهند بگویند من یک صدای مستقلم. همه باید حرفشان شنیده شود. یعنی فقط مسئله شان یک مسئله صنفی نیست. پس به نظرم می آید اول باید تعریف کسی را که قرار است عضو این مجموعه شود، طوری تغییر دهیم که این عدد را کوچک کنیم. تغییر و انتخاب یعنی رنگ بندی؛ بلافاصله طیفی و جریانی می شود این انتخاب. در حالی که به نظر من مثلا می توانیم این رقم را تغییرش دهیم به کسانی که کتاب هایشان در
نگاهی به 3 فیلم روزدوم بخش سود ای سیمرغ
و هیچ شباهتی به طبقه حاشیه نشین و مورد اشاره ندارند و حتی در سطح بصری هم کنتراست شدیدی بین مادر و پدر سحر با بچه هایشان وجود دارد.همین طورفلاش بک پایانی فیلم به شدت اضافی و آزار دهنده است. شخصیت کارآگاه که فریبرز عرب نیا نقشش را بازی می کند فاقد رد و نشانی از هوش بالا و متمایز کننده یک کارآگاه باهوش است .فیلم چه در جزییات و چه کلیاتش در سطح پایین تری از ادراک و هوش مخاطب خود قرار دارد و از این منظر تجربه ناموفق دیگری است در کارنامه فیلم سازی فرزاد موتمن. اخبار فرهنگی - روزنامه قانون ...
دردسر با دوربرگردان های بزرگراه شرق تهران
رو به دوربرگردانهای بعدی می فرستند اینجوری ترافیک تو کل منطقه پخش شده مثلا بزرگراه رسالت تا چهارراه تیرانداز ترافیک داره با دو تا تقاطع غیر همسطح پل یا زیرگذر این مشکل به میزان زیادی کم می شه خواهش می کنم مسئولین رسیدگی کنند. احمد دنیا مالی، رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران در این باره معتقد است: استاندارد دوربرگردان در مسیرهایی که سرعت بالا دارد را زیر سئوال می برد. او در
دلبری ؛ یک فیلم دفاع مقدس آپارتمانی کسالت آور/همیشه سوژه مقدس، فیلم را مقدس نمی کند
دلبری ، دومین فیلم بلند سینمایی سیدجلال اشکذری بعد از خانه ای کنار ابرها است که سیدمحمود رضوی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد. بازیگران: هنگامه قاضیانی، آتیلا پسیانی، عباس غزالی، محمدرضا شیرخانلو، مهسا هاشمی و مهدی عطاران خلاصه داستان: طوبی: امشب عروسی امیرحسینِ، دوتامون خوشحالیم ...من نباید اون حر ف ها رو می زدم، فقط بهم بگو چرا چهار بار چشمت و باز بسته کردی ... منظور
روایتی از یک زندگی 5 ساله/ می خواهم شبیه بابا باشم
در میدان فاطمی قرار داشت، اگر آسانسور قطع بود برای نماز جماعت با عصا از راه پله ها پایین می آمد و دوباره از همان مسیر به اتاقش برمی گشت... اصلاً اهل یک جا نشستن نبود. همه چیز عالی بود تا مهر ماه سال 90 که کلیه هایش از کار افتاد و به دیالیز رسید. طی چند روز بعد از آن روحیه اش را کاملاً از دست داد. کسی که نماز جماعتش ترک نمی شد، به واسطه این مشکل، تا یک سال حتی به محل کار هم نرفت!