پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۳۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۳

دعوت از علی دایی و تهمینه میلانی برای حضور در اتاق بازرگانی

قانون نوشت: آیا اتاق های بازرگانی پاتوقی برای تجار و اعضا است که به گپ و گفت و گو و گاهی تجارت بپردازند، یا باید به محلی برای جنبش بخش خصوصی علیه دولت تبدیل شود؟ پاسخی روشن به این پرسش اساسی می تواند راهگشای فعالیت بخش خصوصی باشد. اتاق های بازرگانی که بر اساس قانون تاسیس شده اند را می توان خصوصی ترین نهاد دولتی و از طرفی نیز دولتی ترین نهاد بخش خصوصی تعریف کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)