چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۱۱/۲۲ - ۲۰:۰۷

استاندار فارس: راهپیمایی 22 بهمن نمایش همبستگی مردم ایران بود

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: راهپیمایی 22 بهمن نمایش همبستگی ملت ایران بود و از هر گروه، طبقه و قومی به صورت یکپارچه و منسجم درجشن سالروز پیروزی انقلاب شرکت و با آرمان های انقلاب، امام و شهدا باری دیگر پیمان بستند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)