چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۳۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۱۰:۰۶

چرا اتوبوس هایBRT جدید پلاک ندارند؟

چندماهی از ورود اتوبوس های دوکابین به چرخه حمل و نقل دورن شهری می گذرد؛ اتوبوس هایی که عمدتا در مرکز شهر و در خط BRT راه آهن- تجریش فعالیت می کنند؛ اما در حالی اقدام به ارائه سرویس به مردم می کنند که برخی از این اتوبوس ها پلاک موقت دارند و از نصب پلاک ملی بروی آنها خبری نیست. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط