چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۵۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۱۱/۲۳ - ۱۷:۳۳

ویسی: ما و تراکتورسازی بازی گردن کلفتی را برگزار کردیم

به گزارش ورزش 11، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی که با تساوی یک - یک به پایان رسید، اظهار داشت: در این دیدار هر دو تیم بازی بسیار خوب و گردن کلفتی را به نمایش گذاشتند، آنهم در دیداری که بسیار حساس بود. ممکن بود هر لحظه اتفاقی رخ بدهد و نتیجه تغییر کند که در نهایت هم بازی مساوی شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)