چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۳

سنگینی و طعم آب شرب؛ دغدغه مردم آبیک

آبیک- طعم آّب شرب شهرستان آبیک و سنگینی آب موجب نگرانی مردم شده و هرچند به گفته کارشناسان این آب سالم و بهداشتی است اما با ساخت تصفیه خانه و انتقال آب سدزیاران در سه سال آینده این مشکل برطرف می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)