پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۱۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۶

توزیع 30 هزار اصله نهال در زرند آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، در مراسمی با حضور امام جمعه، نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولان بعد از ظهر امروز به طور نمادین تعدادی نهال غرس شد. حسین امیری نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس در حاشیه این مراسم با گرامیداشت هفته منابع طبیعی بر گسترش فرهنگ منابع طبیعی و افزایش پوشش گیاهی تاکید کرد و از شهروندان خواست در حفظ منابع طبیعی بیش از پیش کمک کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط