پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۴۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۹

انتخابات تهران را باخته ام؛ اما پرچم جمهوریت نظام بالاست

هنرمندی در دوپاره کردن مردم به دو قطب کاملا متضاد نیست. هنرمندی در ایستادگی پای رأی ملت است؛ چه آن رأی اصلاح طلب باشد و چه اصولگرا. حتی اگر آشوب های خیابانی بالا بگیرد، باید جمهوریت نظام حفظ شود ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)