پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۴۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۰

خستگی عامل اصلی شکست پرسپولیس بود / هواداران تیم تراکتورسازی مایه افتخار ...

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید درخشان در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: فشار بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا سبب خستگی بازیکنان شده تا در این بازی اشتباهات فردی فراوانی را مرتکب شوند و تمرکز لازم را نداشته باشند. وی گفت: نفرات جایگزین نتوانستند انتظارات را برآورده سازند و خستگی نیز مزید بر علت شد تا این بازی کیفیت لازم را نداشته باشد و طبیعی بود که با طی کردن چنین مسافت طولانی نتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)