سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۱:۳۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه نور خوزستان ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۶:۵۶

مقاومت میکروبی، نتیجه مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک

یک کارشناس ارشد دارویی گفت: مقاومت میکروبی، نتیجه مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک است که موجب آسیب جدی به سیستم بدن می شود. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) –منطقه خوزستان- دکتر فریده یونسی اظهار کرد: مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک علاوه بر ایجاد مقاومت میکروبی، عامل اصلی برخی عفونت های ویروسی همچون عفونت های تنفسی که از شایع ترین عفونت ها است، می باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)