سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۰۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۴

آرژانتین هم پهپاد می سازد

سرویس سیاسی بی باک ؛ بخش نیروهای مسلح: براساس خبری که در روزنامه رسمی آرژانتین منتشر شد، این کشور هواپیماهای بدون سرنشین نظامی ساخت داخل، تولید خواهد کرد. به گزارش بی باک، این روزنامه رسمی اعلام کرد سرمایه اولیه این طرح، 238 میلیون دلار است. قرارداد دولت با شرکت دولتی اینواپ است که کالاهای با فناوری پیچیده می سازد و متعلق به استان ریو نگرو است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)