پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۵۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۹

غلامی: به خودباوری لازم برای قهرمانی نرسیده بودیم

مدافع وسط ملی پوش تیم میزان مشهد گفت: می توانستیم در هر 2 بازی برنده باشیم ولی به نظر من کل مجموعه میزان به خود باوری لازم برای قهرمانی نرسیده بود. عادل غلامی در گفت وگو با تسنیم در مورد دومین شکست تیمش مقابل شهرداری ارومیه و عدم راهیابی به فینال لیگ برتر والیبال اظهار داشت: ما در ست اول برنده شدیم و در ست های سوم و چهارم هم از حریف پیش بودیم. حتی در ست سوم نتیجه 23 بر 19 به سود ما بود که 25 بر 23 باختیم. به هر حال قسمت ما نبود که برنده شویم تا شرمنده هواداران باشیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)