دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۵۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
پارس فوتبال ۱۴۰۳/۰۷/۰۷ - ۲۲:۵۳

یحیی گل محمدی: آرزوی من پر شدن ورزشگاه فولاد است

طرفداری | فولاد مقابل ذوب آهن در چارچوب رقابت های لیگ برتر با نتیجه 1 بر 0 به پیروزی رسید. یحیی گل محمدی اظهار داشت: بازی زیبایی بود و تماشاگر پسندی از هر دو تیم شاهد بودیم، نیمه اول پرس و توپ گیری های خوبی از حریف داشتیم. نیمه اول حداقل یکی دو گل می توانستیم بزنیم. نیمه دوم هم سعی کردیم هجومی کار کنیم و دوباره حمله کنیم اما روی فشار حریف یا اشتباه خودمان دو سه موقعیت گل به حریف دادیم. سرمربی فولاد گفت: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)