دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۲۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۲

دو دونده اصفهانی راهی ترکیه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم ملی دوومیدانی کشورمان با هدف کسب سهمیه راهی ترکیه شده تا در تورنمنت بین المللی ارزروم که روزهای یک شنبه و دوشنبه هفته آینده برگزار می شود، حضور پیدا کند. رضا قاسمی و فرزانه فصیحی دو ملی پوش اصفهانی هستند که در این رقابت ها برای کسب سهمیه در ماده 100 متر و 200 متر تلاش می کنند. قاسمی سال گذشته در مسابقات جام کازانف موفق به کسب سهمیه المپیک در ماده 100 متر شد اما وی همچنان شانس کسب سهمیه در ماده 200 متر را نیز دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)