دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۴۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۹

دولتمردان باید از مشکلات مردم احساس شرمندگی کنند

دولت بهار: دبیر سیاسی سابق اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل با بیان اینکه عدم استفاده دولت از تیم اقتصادی قوی و تکیه بر افراد مسئله دار مالی باعث ایجاد مشکلات اقتصادی شده، گفت: کاش دولتمردان هم از مشکلات اقتصادی مردم احساس شرمندگی می کردند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)