دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۴۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۰

امام جمعه بیرجند: رمضان یکی از راه های سلامت انسان برای خودسازی است

بیرجند- ایرنا- قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با بیان اینکه رمضان، ماه نزول قرآن ،ضیافت و رحمت الهی، ماه خودسازی و تقواست، گفت: رمضان یکی از راههای سلامت انسانها برای خودسازی ست. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط