دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۴۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
اقتصاد تهران ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۲

خروج از رکود صنعتی

اقتصادتهران: معاون وزیر صنعت با بیان اینکه سیگنال های خروج از رکود صنعتی در ماه های ابتدای سال جاری نمایان شده است، گفت: در سه ماهه ابتدای امسال از دوره رشد منفی صنعت خارج شدیم. محسن صالحی نیا در گفتگو با مهر در خصوص وعده وزارت صنعت، معدن و تجارت برای خروج از رکود بخش عمده ای از واحدهای صنعتی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، برای خروج از رکود 7500 تا 10 هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط اقدامات اساسی در حال انجام است و موانع پیش روی تولید این دسته از صنایع ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)