دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۲۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۸:۴۲

برجام فراتر از یک قرارداد تجاری است

ایرنا-تهران - امید هسته ای نوشت: یخ برجام نگرفته است! چون ایران بعد توافق هسته ای یک باره غرق پول و رونق و تولید نشده و برجام تنها یک قرارداد تجاری نبوده است! این نوع تبلیغات فراموش می کند که پیشرفت و توسعه امری است گام به گام، نیازمند دقت و مقاومت و تدبیر و امید. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)