سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۵۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۵

کاهش 60 درصدی بارندگی در شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا رجبی مقدم عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خراسان جنوبی، اظهار داشت: در شهرستان فردوس از 241 آبادی، 197 آبادی خالی از سکنه شده که 44 روستا دارای سکنه بوده و با سختی زندگی می کنند و بیم این موضوع وجود دارد که با ادامه این روند 50 درصد منطقه تخلیه شوند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)