دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۱۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
فتن ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۰۸

ظریف:در برابر یک گروه متجاوز قانون شکن قرار گرفتیم؛ قانون شکنی آمریکایی ها ...

وزیر خارجه گفت: دولت ایران دعوای حقوقی علیه ایالات متحده در دیوان بین المللی دادگستری را همین چند روز ثبت خواهد کرد و بر همین اساس قانون شکنی آمریکایی ها را به دنیا نشان خواهیم داد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)