سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۱۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۵

مسمومیت غذایی 60 دانشجو در گنبدکاووس

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان گنبدکاووس اعلام کرد: حدود 60 دانشجو دختر ساکن در خوابگاه دانشگاه گنبدکاووس در 2 شب گذشته با بروز علائم مسمویت غذایی به مراکز درمانی این شهرستان مراجعه کردند. دکتر فرهاد بدیعی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این دانشجویان براثر استفاده از غذای سرو شده در وعده سحری در 2 شب گذشته (جمعه شب و شنبه شب) مسموم شدند و با مراجعه به بیمارستان های شهید مطهری، بسکی و کلینیک امام جعفر صادق (ع) تحت درمان قرار گرفتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط