طباطبایی جواب امیر قلعه نویی را داد/ به شعور مردم توهین نکنید!
سایر منابع:
سایر خبرها
شاهرخی: منتقدان طوری حرف نزنند که کادر فنی دلسرد شود، قلعه نویی هم نقد ها را بپذیرد
کارگشا باشد و حرف هایی نزنند که سرمربی، دستیاران و بازیکنان تیم ملی دلسرد شوند. الان سرمربی امیر قلعه نویی است، باید از او حمایت کرد و به تصمیم هایی که در مورد تیمش می گیرد احترام گذاشت، چون وظیفه پاسخگویی دارد. اگر تیم ملی بد بازی کرد انتقاد فنی خیلی خوب است. سرمربی هم کمی صبورتر باشد، چون همه نمی توانند از تیم او تعریف کنند. تعریف بیجا و نا به جا از تیم ملی غرور کاذب و تکبر می آورد که پاشنه آشیل
توهم در قلعه امیر!
باشم. اما یک روز به تلویزیون می آیم و در مورد این افراد و گذشته آنها صحبت خواهم کرد. می گویم مرا بزنید من که عادت دارم. من گل گهر را گرفتم و تیم مرا با پاری سن ژرمن مقایسه کردند. صحبت های قلعه نویی در حالی مطرح شده است که جواد خیابانی مجری و کارشناس فوتبال روی آنتن زنده یک جواب منطقی به سرمربی تیم ملی داد. خیابانی گفت: امیر قلعه نویی چرا بعد از برد تیمت به منتقدان حمله کردی؟ قطر را
دو تا قلعه نویی داریم! | ما که هنگ کردیم شما چطور؟
به گزارش همشهری آنلاین، سال هاست که ما فکر می کنیم دو تا امیر قلعه نویی در فوتبال ایران داریم؛ یکی امیر واقعی که خودش حرف می زند، مصاحبه می کند و واکنش نشان می دهد، یکی هم امیر مجازی که در اینستاگرام فعال است. معمولا اینطوری است که از صحبت های قلعه نویی واقعی بوی خون و دود و آتش بلند است، اما درست در همان زمان صفحه اینستاگرام او رایحه گل رز پخش می کند! بیایید به یک مثال تازه مراجعه کنیم؛ امیر صبح
گفت وگوی جنجالی: سی ان کی در تور خبرنگار ورزش سه!
من این است که مربی حق بی احترامی به بازیکن را ندارد اما من خودم فوتبال بازی کرده ام و می دانم بازیکن گاها حواسش پرت می شود. آقای انصاری فرد، نباید قضاوت کنید. اول صحت و سقم موضوع را دربیاور و بعد قضاوت کنید. الان اگر من به خاطر این حرف تو را نبخشم، چطور می خواهی طلب بخشش کنی؟ * یعنی اگر فقط انتقاد به گزارش بود، سکوت می کردید؟ بله، چون مردم همه چیز را دیده اند. اگر شما درباره
حفره محبوبیت در تیم ملی فوتبال | اصلا سکوت چه بدی دارد که گاهی آن را امتحان نمی کنید؟
افکار عمومی را نرم می کند. دوستان ما اما در این مورد هم کارنامه چندان درخشانی ندارند! تیم ملی تا پیش از دیدار با قطر، نمایش های چندان خوبی در مرحله انتخابی جام جهانی نداشت اما اغلب آقایان حاضر نبودند بدون نیش و کنایه چنین واقعیتی را بپذیرند. به عنوان مثال، امیر قلعه نویی بعد از پیروزی یک بر صفر تیم ملی مقابل قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر که واقعا با ارائه فوتبال بدی همراه بود، به طعنه گفت: عذر می
فوری/پایان حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی
یک قانون اساسی دارند هزار تا اشکال دارد. هنوز هیچکس نیست که بگوید من قانون اساسی را نقض می کنم.قانون اساسی جایگاه ولایت فقیه یا جایگاه احزاب و تشکل ها را قبول دارد. خُب یعنی چه؟ یعنی موافق، یعنی مخالف. اتفاقا در داخل کشور ما همه این گروه ها با همه این حرف ها یک نوع حریم نسبت به هم رعایت می کنند. همه شان. نه فکر کنید من فقط یک گروه را می گویم. ولی خُب من روش جناب آقای پزشکیان را در انتصابات نمی
هدف این آقایان نابودی استقلال است/ من در دل طرفداران استقلال جا دارم
برای استقلال زحمت کشیده است. من الان در استقلال نیستم اما کوچک ترین شکی ندارم که در دل هواداران این تیم قرار دارم و آن ها هرگز زحمات امثال امیر قلعه نویی را فراموش نخواهند کرد. قلعه نویی در ادامه افزود: آقایانی که این گونه بیانیه می دهند، جزو ریشه و هویت باشگاه استقلال نیستند بلکه با این کارها هدفشان نابودی استقلال است. البته یک عده هم این روزها می بینند که سپاهان با من خوب نتیجه می گیرد و به همین خاطر شاید تصور کرده اند که می توانند تمرکز ما را بر هم بزنند اما مطمئن باشید چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. ...
تیم ملی فوتبال ایران |بعد از علی آقا دایی مثل سردار و طارمی ندیدم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، تیم ملی فوتبال ایران در چند روز قبل توانست باخت خود را جبران کند. تیم ملی فوتبال ایران توانست بازی با قطر را با گل های خوب برنده شود. دل تمامی فوتبال دوستان و ایران دوستان با این بازی شاد شد. اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای مردم به شدت دوست داشتنی میباشند. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود
آقای قلعه نویی چشمتان را باز کنید ! / ،جمله تاریخی احمدی نژاد تقدیم به شما
بود. حالا حرف از انتقام و هوادار واقعی می زنید. به کارشناسان می پرید. برای صداوسیمایی که ذره ای برای ما اهمیت ندارد تعیین تکلیف می کنید. به قول محمود احمدی نژاد چه خبرتان است؟ چهههه خبرتان است؟ قهرمان جام جهانی که نشدید! آقای قلعه نویی، آن جمله تاریخی احمدی نژاد، تقدیم به شما آقای قلعه نویی خیالت را راحت کنم. درست یا غلط عده زیادی از مردم شما را دوست ندارند. تیم ملی
متاسفم که هیچکس به فکر استقلال نیست/ چه کسی به خانواده مربیان خارجی دسترسی دارد؟/ ذوب آهن سرسخت است ولی ...
: الان هم چون دیدند استقلال خوب یارگیری کرده و می توانست نتایج خوبی بگیرد تیم را به لحاظ فنی به هم ریخته اند و الان هم اتفاقاتی رخ می دهد که نمی گذارند مربی خارجی به استقلال بیاید. چه کسی می تواند ایمیل خصوصی خانواده مربیان خارجی را داشته باشد که به آنها پیام بدهد تا به ایران نیایند. این ها همه اتفاقاتی است که بی دلیل رخ نمی دهد و دست های پشت پرده نمی خواهند استقلال با یک مربی خارجی خوب کارش را ادامه
حمله طباطبایی به قلعه نویی: کارت به جایی رسیده برای صدا و سیما تعیین تکلیف می کنی؟
ها تا قبل و بعدش. قبلا یک بازی در میان بود الان یک نیمه، یک نیمه شده، در بازی با قطر یک نیمه بد بودیم یک نیمه خوب، بازی با ازبکستان همه می دانند که چقدر بد بازی کردیم، بعد می آیند می گویند خوب بازی کردیم، به شعور مردم که نباید توهین کرد. طباطبایی در پایان گفت: همین آقایی که این مدلی مصاحبه می کند شما بروید کامنت های مردم را زیر پستش بخوانید ببینید چه بوده؟ اصلا همه مردم مخالف نظر ایشان
امیر قلعه نویی : هر کس که با من مشکل داشته، در شبکه های مختلف تریبون دارد
امیر قلعه نویی ، سرمربی تیم ملی ایران در مصاحبه ای از انتقادات علیه تیم ملی ایران سخن گفت و حرف های جالبی را مطرح کرده است. قلعه نویی گفت: اگر قرار باشد در مورد کسی صحبت کنید لطفاً با رزومه صحبت کنید. به هر کسی که نمی توان تریبون داد، هر کسی که با امیر قلعه نویی مشکل داشته باشد در شبکه های صدا و سیما تریبون دارد. رزومه همین افراد را بررسی کنید و با رزومه من مقایسه کنید.
قلعه نویی: خدا را شاکرم با تیم ملی جام گرفتیم/ آقای جبلی! آنها با اره برقی به من حمله می کنند/ اگر با ...
سیما آمده یا موارد دیگر. می گویم اگر قرار است یک نفر صحبت کند، با رزومه و تخصص اش حرف بزند. به هرکسی نمی توان تریبون داد. به جبلی و علی فروغی می گویم هرکس با امیر قلعه نویی مشکل داشته باشد، در برخی شبکه های شما تریبون دارد. کاری ندارد که خودتان رزومه آنها را بررسی کنید.وی اضافه کرد: ایرادی ندارد که من برخی رزومه های خود را به مردم بگویم. با این وجود که چند سال است در لیگ برتر نیستم، بالای هزار
واکنش تند دروازه بان اسبق تیم ملی به قلعه نویی و مدیران استقلال؛ نقد پذیر باشید!
: روند سینوسی تیم ملی را ببینید، چرا باید اینطور باشد؟ قبلا یک بازی در میان شاهد این نوسانات بودیم اما الان نیمه به نیمه شده و یک نیمه بد هستیم و یک نیمه خوب. در بازی با ازبکستان به شعور مردم توهین کردیم. همه دیدند ما چطور بازی کردیم اما خودشان می گویند بازی بسیار خوبی بود. نمی شود نقدهای مردم را ندید، الان عصر ارتباطات است و مردم فوتبال را به خوبی درک می کنند. واقعیت این است که بضاعت فوتبال ما بالاتر
طباطبایی جواب قلعه نویی را داد: بچه گانه حرف می زنی
خبرگزاری تسنیم: هادی طباطبایی درباره انتقادش از بازی تیم ملی در نیمه اول بازی مقابل قطر گفت: من آنچه که واقعیت بود را گفتم و مردم هم پذیرفتند. بعضی ها می خواهند فرار رو به جلو کنند و حرف های بچگانه می زنند.کارتان به جایی رسیده که برای صداوسیما هم تعیین تکلیف می کنید؟ پ
امیر قلعه نویی تهدید به افشاگری علیه مخالفانش کرد
داریم. قلعه نویی با تاکید بر اختلاف امکانات و شرایط تیم های فوتبال، گفت: ژاپن هر جا بازی داشته باشد بازیکنان آن ها با یک پرواز مستقیم راهی این کشور می شوند، اما بازیکنان ما باید ساعت ها در پرواز باشند و برخی مواقع 30 ساعت در راه هستند و همه این ها در فوتبال حرفه ای مشکل ایجاد می کند. با همه این مشکلات، تیم ملی و بازیکنان تلاش خود را می کنند. صحبت من این است اگر با امیر قلعه نویی مشکل
قهرمان کجا، آقای بیرانوند؟
روزنامه گل سیدحمید شیرازی - نشست خبری پیش از بازی ایران و قطر در حالی برگزار شد که امیر قلعه نویی همراه خودش علیرضا بیرانوند را برده بود. خود امیر که موردانتظارترین حرف های ممکن را زد؛ اینکه خیلی خوب فوتبال بازی می کنیم و می خواهیم با پیروزی مقابل قطر، دل مردم را شاد کنیم. بخشی از اظهارات بیرانوند اما، عجیب بود. دروازه بان تیم ملی گفت: شاید همه بگویند ما در جام ملت ها به قطر باختیم
هادی طباطبایی: فرهاد مجیدی؟ خودش گفته به تیم برنمی گردد/ حضور دلال ها کنار استقلال کار را سخت کرد
خیلی خوبی است و در طول تمام این سال ها کمک های زیادی به تیم کرده است اما صحنه مربوط به پنالتی باید بگویم که این اشتباهات مکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید. در حال حاضر شرایط تیم طوری است که بازیکن ها تمرکز لازم را ندارند. فکر می کنم فشار روی آنها خیلی زیاد است. همان طور که خودتان گفتید حتما دلیل قلعه نویی جوانگرایی بوده است. به هر حال فقط نمی شود مقطع فعلی را در نظر گرفت. شاید یک بازیکن الان بتواند
شاهین بیانی : بهتر است از الان به فکر آینده و حضور در جام جهانی باشیم
را در آسیا اذیت کنند. وی افزود: فکر کنم کادر فنی تیم ملی به این نتیجه رسیده است که مشکلی برای صعود به جام جهانی نداریم و الان بهترین فرصت برای استفاده از بازیکنان جوان است. بازیکنی مثل محمدجواد حسین نژاد می توانست از ابتدا در ترکیب ایران قرار بگیرد و بازی کند. او نشان داده که همیشه در حال پیشرفت بوده است. امیر قلعه نویی از بازیکنان جوان کمتر استفاده می کند. اگر بازیکنی در خط
سیانکی: آقای انصاری فرد! نمی خواهد شما به من درس اخلاق بدهی!/ گزارشم بد نبود، همه دیدند تیم ملی در نیمه ...
در آینده بابت نسل سازی به نیکی یاد شود. من به رفتارهای شخصی خداداد عزیزی کاری ندارم ولی نمی شود وجود و افتخارات خداداد در فوتبال ایران را کتمان کرد. اصلاً مگر کار گزارشگران و مفسران تلویزیونی فقط تعریف و تمجید است؟ اتفاقا به موقع باید نقد هم کرد چون تیم ملی متعلق به همه مردم کشور است. من واقعاً هیچ حرف نادرست و بدی نزدم. همه کارشناسان دیدند که در نیمه اول بازی با قطر خوب نبودیم اما انصافاً در
خداداد: ممنوع التصویر نیستم!
زمان چه حرفی زدم که آقای قلعه نویی گفتند اسرار نباید رسانه ای شود؟ *مثل اینکه بابت اتفاقات گذشته ناراحت هستید؟ بحث ناراحتی نیست ولی حرف هایی زده می شود که نمی توان سکوت کرد. ما الان از فوتبال دور شده ایم و دوستان به آرزویشان رسیده اند. آن هایی که انتقاد می کنند الان در یک گوشه هستند، مثل محمد مایلی کهن یا چند نفر دیگر. فلان مربی به جادوگر و دعانویس سکه داده و کار به دادستانی
کارتان به جایی رسیده برای صداوسیما تعیین تکلیف می کنید؟ / با حرف های بچه گانه فرار رو به جلو می کنند+ ...
تیم ملی ایرن و ازبکستان تصریح کرد: تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان بد بود اما می گویند خوب بازی کردیم، مگر می شود به شعور مردم توهین کرد؟ یعنی نظر مخالف مردم پای نظرات خود را نمی بینید؟ پیشنهادی به قلعه نویی ندارم، پیشنهاد را به کسی باید داد که گوش بدهد. سقف آرزوی تیم ملی ما بازی با کیفیت ازبکستان است؟ باید انتقادات را بپذیریم و آنها را اصلاح کنند. نظرات مردم در باره مصاحبه های برخی آقایان را ببینید تا متوجه مخالفت ها شوید. در حال حاضر عصر ارتباطات است و مردم همه چیز را می بینند. برای اطلاع کامل از صحبت های هادی طباطبایی فیلم را مشاهده کنید: ...
قلعه نویی:فروغی و جبلی با آدم هایی که با من مشکل دارند تریبون می دهند/ برخی با تبر و اره برقی تیم ملی را ...
قلعه نویی و تیم ملی کلی ایراد دارند. ایراد ها را بدون حب و بغض بگویید. وقتی آدمی در گذشته از قلعه نویی دلخوری داشته می آید علیه تیم ملی صحبت می کند. حرف من نیست زحمات بچه های تیم ملی زیر سوال می رود. یک روز جواب همه این آدم ها را می دهم ولی الان به خاطر جایگاه حقوقی ام نمی توانم جوابی بدهم. آقای تاج از من خواسته سکوت کنم و سعه صدر داشته باشم ولی بالاخره روزی به تلویزیون می آیم و جواب تک تک آنها را می
سیانکی جواب قلعه نویی و انصاری فرد را داد
گزارشگران و مفسران تلویزیونی فقط تعریف و تمجید است؟ اتفاقا به موقع باید نقد هم کرد چون تیم ملی متعلق به همه مردم کشور است. من واقعاً هیچ حرف نادرست و بدی نزدم. همه کارشناسان دیدند که در نیمه اول بازی با قطر خوب نبودیم اما انصافاً در نیمه دوم عالی بازی کردیم. تا به حال ندیده بودم که یک دفاع چپ را به سمت راست ببرند. به نظرم اگر برای این مسابقه حتی از دفاع راست تیم ملی جوانان کشورمان نیز
مهم رفتن به جام جهانی است/ مربی تیم ملی حتما نباید محبوب القلوب باشد
. آن هم در این سرزمین که به قول محمود دولت آبادی (در کتابِ "نون نوشتن)، بخل جزو ویژگی های اصلی مردم است! اما الان وقت این حرف ها نیست. قلعه نویی مربی تیم ملی است و باید تیم را به جام جهانی ببرد. مربی تیم ملی نباید حتما محبوب القلوب باشد. هر کسی که صرفا فوتبالی باشد، یعنی سیاست یا اغراض شخصی را به فوتبال ترجیح ندهد، قطعا خواستار حضور و موفقیت تیم ملی ایران در جام جهانی است. همان طور که
خبرورزشی گردی| علی دایی: تا صد سال دیگر هم قبول نمی کنم که ما به استقلال باخته ایم!
علی دایی یک چهره فراموش نشدنی در فوتبال ایران است. شهریار 26 مهر سال 1389 به فاصله 3 روز پس از شکست پرسپولیس مقابل استقلال در دربی رفت لیگ دهم طی گفت وگوی اختصاصی با خبرورزشی حرف های جالبی پیرامون آن مسابقه و شرایط قرمزپوشان پایتخت بر زبان آورد که خواندن چکیده آن ها حتی پس از گذشت 14 سال هنوز هم جذاب است:
تیموریان: خدا را شکر، سردار گل زد/ دلیل اضطراب زیاد ما این بود/ گزارشگر مسابقه؟ بهتر است مثبت حرف بزنم!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی فوتبال ایران، پس از برتری 4 گله تیم ملی در فرودگاه مهرآباد پس از بازگشت تیم ملی دقایقی با خبرنگاران صحبت کرد و درباره نتیجه بازی شب گذشته گفت: خدا را شکر می کنم تدابیر کادرفنی و آقای قلعه نویی به ثمر نشست و حاصلش 4 گل بود. می توانستیم با نتیجه بهتری این تیم را شکست بدهیم. بازیکنان نمایش خیلی زیبایی ارائه کردند. فکر می کنم
شروع صدرنشینی ایران از زیرزمین شیخ راشد!
اتحاد را تشکیل داده بود و کاپیتان علیرضا جهانبخش آخرین صحبت ها را با بازیکنان هم تیمی در میان می گذاشت؛ از تمرکز تا توانایی، از یکپارچگی دفاعی تا نمایش تهاجمی. او لحظاتی بعد صحبت های خود را با یک جمله به پایان رساند: طوری بازی کنید که دو ساعت بعد شاد و باانرژی وارد رختکن شویم. این صحبت های علیرضا جهانبخش است: ما به اندازه کافی صحبت کردیم. الان وقت اینه که بریم نشون بدیم تفاوت وجود داره، چه
انتقاد شدید کریم انصاری فرد از محمد سیانکی+عکس
تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 19:30 امروز (سه شنبه) در دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی 2026 و در ورزشگاه راشد دبی به مصاف تیم ملی قطر رفت و با نتیجه 4 بر یک پیروز شد. این مسابقه درحالی با این نتیجه قاطع به پایان رسید که محمد سیانکی، گزارشگر بازی، در طول گزارش خود مدام نظرات کارشناسی ارائه می کرد و از نحوه بازی تیم امیر قلعه نویی انتقاد داشت. این رویکرد حالا با انتقاد تند کریم انصاری
وقتی ژاوی درس عبرت است و فلیک الگو نیست؛ مثال فریبکارانه قلعه نویی!
جام ملت های آسیا، شاهد جوانگرایی اصولی و منطقی در تیم ملی باشیم نه اینکه بازیکنی چون جهانبخش با 31 سال سن و در شرایطی که تیم باشگاهی هم ندارد، همچنان جزو ارکان و بازیکنان اصلی تیم امیر قلعه نویی باشد. سرمربی تیم ملی فوتبال چند روز پیش (17 مهر) در اظهارنظری عجیب گفت: اگر بتوانیم از گروه خود صعود کنیم در یک سالی که تا جام جهانی وقت داریم، بیشتر به بازیکنان جوان فضا می دهیم. این صحبت های