دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۳۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۲۰:۵۶

ورزشکاران دانشگاه علوم پزشکی شیراز در المپیاد ورزشی وزارت بهداشت مقام کسب ...

شیراز - ایرنا - روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: وزرشکاران این دانشگاه در نخسیتن دوره المپیاد وزرشی کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش بانوان و آقایان چند مقام برتر کسب کردند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)