سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۰۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۲۳:۴۲

مسمومیت 60 دانشجوی دختر دانشگاه گنبدکاووس

مدیر حوزه ریاست و مسئول روابط عمومی دانشگاه گنبد کاووس از مسمویت 60 دانشجوی دختر این دانشگاه خبر داد و گفت: اکنون وضعیت عمومی این دانشجویان خوب است. جعفر زاده در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب از پیگیری موضوع تا یافتن عوامل اصلی مسمومیت غذایی دانشجویان خبر داد و گفت: کارشناسان مربو طه با مراجعه به خوابگاه و محل پخت غذا، نمونه هایی از غذا، آب و سبزیجات برداشته و به آزمایشگاه ارسال کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)