سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۳۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۰:۰۸

تشکیل 1600 پرونده زمین خواری در محاکم قضایی خراسان جنوبی

حبیب الله شریفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با تأکید بر اینکه باید مشارکت و هم افزایی دستگاه های اجرایی در راستای حفظ منابع طبیعی و اراضی ملی صورت بگیرد، اظهار داشت: در هفته گذشته سه هکتار از اراضی ملی از دست متصرفان آزاد شد. وی با بیان اینکه از این مقدار 2 ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط