سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۲۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۸:۳۹

نوبخت: فیش کلان مدیر بانکی مربوط به بخش خصوصی بود /اجازه نمی دهیم دولت را ...

نوبخت رفتار آن دسته از مدیران دولتی را که از روزنه های قانونی استفاده کرده و پاداش های چند ده میلیونی می گیرند را ظلم به دولت دانست و گفت دولت در برابر این افراد از کیان و حیثیت خود محافظت می کند. به گزارش تیک، او همچنین از مردم عذرخواهی کرده و از اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری و بستن روزنه های قانونی خبر داد که دیگر به موجب آن دریافت پاداش های چند ده میلیونی توسط مدیران بانکی و بیمه ای میسر نخواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)